pátek 6. března 2015

Rekvalifikační kurz

Tuto "ozdravnou proceduru" všem vřele doporučuji.
Rekvalifikační kurz je takový malý návrat do školních lavic. Musíte poslouchat učitele, dávat pozor, při otázce se hlásit a nakonec vás čekají zkoušky. A naučíte se to, co jste ani nečekali:)

Mimo výše zmíněné se vám taky může stát to, co se stalo mě:
- poznáte spoustu skvělých lidí
- neuvěřitelně se nasmějete
- vyzkoušíte skoro měsíční menu v různých restauracích
- naučíte se vstávat přesně 7 : 39 (tedy minutu před budíkem)
- nemusíte celé ty tři týdny vařit (nosíte přece půlku meníčka domů v krabičce)
- těšíte se na každý další den, protože uvidíte "spolužáky"
- a nakonec dostanete kromě vysvědčení ještě dárky!

První kurz, který jsem absolvovala byl Grafický design a druhý, který mi skončil dneškem byla Tvorba webu.
Za celé tři týdny se nám vystřídalo nespočet učitelů, konkrétně náhradníci za náhradníky, několik systémů, ve kterých máme zaručeně tvořit web! a k tomu všemu jsem poznala příjemné Duše....(šup s nimi do hrníčku, ale s otevřenou pokličkou, aby mohly volně chodit ven i dovnitř!)



Na rozlučku jsem všem upekla Muffin s vlaječkou a přáním. A těm mým dvěma Duším jsem ušila mini hračku podle jejich domácího mazlíčka:) A byla jsem překvapená, dojatá a paf z toho, že jsem si domů přinesla taky dárečky. I když jsem nic nečekala:) Takže děkuji Milé mé za dokonalou záložku do knih, kočkopsa z hlíny a naši Nashi!:)





Bylo to krásné a bylo toho moc!

Děkuji a těším se na další...jak jsme to jen říkali? Paintball, lasergame, lyže, karaoke?:D

Za mě tedy: Rekvalifikační kurz jen a jen doporučuji!...je to o lidech:) A já tam nahoru do vesmíru - díky za ně!:)

Úžasně dojatá





Žádné komentáře:

Okomentovat