pondělí 30. března 2015

Perník na plech - rychlý a jednoduchý dezert

Perník na plech dělá mamča i babička a já jsem se do této dámské společnosti už také přidala.

Tento dezert je nejen vcelku levnou, ale hlavně i rychlou a jednoduchou záležitostí

A musím dodat, že z plechu mizí závratnou rychlostí. Včera večer upečeno, dnes odpoledne zbývá už jen čtvrtka plechu. A muž mi tvrdí, že asi návštěva skřítků. Ale, že k nám chodí často... ti skřítci!:)

Recept na Perník
Potřebujete: 
200 g krystalového cukru
2 celá vejce
1 dcl oleje
3 lžíce rybízové marmelády
1 lžíce kakaa
1 lžička skořice
400 g hladké mouky
2 lžičky jedlé sody
1 prášek do perníku
1/2 litru mléka
na polevu - marmeláda a rozpuštěná čokoláda
Postup:
Veškeré ingredience smícháme a vzniklé těsto nalijeme na vymazaný a vysypaný plech. Ihned po upečení, ještě horký perník, pomažeme vrstvou marmelády a polijeme rozpuštěnou čokoládou. Necháme mírně ztuhnout a můžeme krájet. Tento dezert je velmi vláčný a vyloženě "jedlý"!:)



Vyzkoušejte a uvidíte:) Pokud už jej znáte a děláte, tak vítejte v klubu:)

Kdo mi to jen loupe perníček?:)

Jaký jednoduchý a rychlý dezert děláte vy?

Z perníkové chaloupky


8 komentářů:

  1. Toto je asi môj najobľúbenejší koláč! ♥ zvykneme ho robiť s mamou, a je fakt rýchly a chutný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to jsem ráda, že mám rádi stejný:) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že přítel nemá rád perník. Vypadá dobře a hlavně jednoduše. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je jednoduchý, tak jestli nemá rád perník, tak doporučuji Bebe řezy:) Ty jsou snad ještě jednodušší:)

      Vymazat
  4. Jooo, miluju tyhle jednoduché recepty a perník zbožňuju ještě víííííc :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc dobře, vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat