středa 4. března 2015

Noční procházka...

Dřív jsem to dělala ještě častěji...
...buď jsem si obula běžecké boty a vyběhla alespoň nějaký kopec, kterých tu máme spoustu nebo se šla toulat do parku nebo do lesa
Je zvláštní, že jsem ani neměla strach, snad jen cítila adrenalin a takové příjemné mrazení a napětí.
Tma, ticho, občasný zvuk života v lese a přírody kolem. K tomu chladné počasí a občas i kvílející vítr. Někdy jsem si dokonce broukala nějaké melodie nebo si zpívala nahlas do ticha noci. Škoda jen, že na fotkách nejdou zachytit zvuky, mihotání světel a celková tajemná atmosféra. 
Člověk si dokonale pročistí hlavu a zapomene na veškeré starosti. Po náročném dnu krásně zpomalí a utřídí si myšlenky. Je to kombinace terapie přírodou, tmou, tichem a návratem se k sobě sama. Pár mých myšlenek z lesa:

"Nejdříve se musím naučit milovat sám sebe, abych mohl milovat ostatní."

"Musím se mít rád, protože sám se sebou trávím nejvíce času."

"Ve výsledku si každý nese svůj život sám, protože hloubku duše a váhu srdce nelze zhmotnit."


Dnes už jdu do lesa za tmy spíš jen svátečně. Nějak jsme zlenivěla. Měla bych s tím něco dělat. A taky, že jo!:)
Akorát si neustále říkám, že až od zítřka...tak od toho zítřejšího zítřka?:) 
Tak krásnou dobrou noc a nezapomeňte - zítra je úplněk. (ideální doba na půst, rituály, nabití kamenů, aj.)

Příjemné sny Milí

Noční



3 komentáře:

  1. Určite to musí byť krásne. Ja takto v lete vonku zvyknem počúvať hudbu :) ale do lesa by som sa asi neodvážila :)

    OdpovědětVymazat
  2. V létě je to taky super, už se moc těším:) No někdy jdu s mužem, ale občas mi hodně pomůže k relaxaci, když jdu opravdu sama:) Ono se přece jen říká, že kdo se bojí, tak nesmí do lesa:)) Něco na tom bude.)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, tak to tě obdivuji, já po tmě nejdu ani na záchod, vždycky si musím rozsvítit, jsem posera :D

    OdpovědětVymazat