neděle 15. března 2015

Nejkrásnější dárek...

...krásných a milých dárků jsem v životě dostala spoustu.

Mezi ty, které mě nesmírně potěšili řadím knihy, obrázky od babičky, výbavička od rodičů...pak taky z těch starších můj první walkman, který mi tak půl hodinku po narozeninách spadl ze schodů:)
Pak taky první skateboard od dědy a možná i ten poslední od bývalého přítele...První kolo, první foťák...a naposledy mi udělal obrovskou radost vytoužený šicí stroj
A úplně ze všeho nejraději mám vyrobené dárky....ten nedávný, který mě kdy dojal až k slzám je od mého muže...
Která žena by nechtěla prsten?

A která z vás ho má z pastelek?
Neuvěříte, jak voní dřevem.

Jak hraje všemi barvami.
Jak ráda jej mám a jak ráda ho nosím...

Nerada to říkám, ale ulpívám na něm, bez něj už jsem polovičatá.))

(A to jsem mu jen kdysi poslala do mailu vtipné video a připsala k tomu nadšené To chci! A pak na to zapomněla. O to větší bylo překvapení, když mi ho daroval...no mohli byste ho nemilovat?:))

A jaký dárek dojal/dostal/nesmírně potěšil vás?
Obdarovaná
P.S. Kdyby se chtěl někdo opičit, tak návod pro jeho výrobu je zde - Návod

8 komentářů:

  1. No tak to je super návod a originální prsten, to určitě někdy zkusím vyrobit..Krása a super nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já bych to sama určitě nezvládla, ale muž to zvládl bravurně:) M.

      Vymazat
  2. Nádherný prsten a úžasný muž!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě opravdu dojme vždycky každý dárek. Třeba kočička od Tebe, určitě ;) Děkuju.
    Nemůžu třeba zapomenout na srdíčko na památku od jiné kamarádky.
    Pak samozřejmě dárky od mých dětí - to jsou mé poklady.
    Jeden zvláštní - možná ne zase tolik, ale pro mě jo, protože ani vlastně dárce neznám, přestože to byl dárek tak osobní - byla mantra. K těm několika slovům mi věnovaným se vracím docela často.
    Pak jsou to tisíce drobných, ale nádherných dárků tam ze shora, které jsou občas úplně nenápadné, ale dělají život životem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haňulko, mě taky dostal dáreček od Tebe!:) To já děkuju:) Taky mám pár zvláštních dárků a nevím od koho, třeba kamínky ve tvaru srdíček, pírko spadlé z nebe a další...no možná vím od koho jsou a proto je to pro mě ještě cennější:) M.

      Vymazat