sobota 7. března 2015

Láskyplná sobota...

...plná zvířecích společníků, skvělého jídla, odpočinku a relaxace a dalších bohulibých činností:)

První víkend od začátku ledna, kdy jsem se na chvilku zastavila. Žádné narozeniny, žádný ples ani adrenalinové akce. 

Ráno jsme se vyspali skoro až do devíti a pak se vydali na statek pro bio potraviny přímo od zdroje. Mezi tou spoustou koní, ovcí a koz mě zaujali a naprosto uchvátili oslíci! Nejenže se za mnou ihned rozběhli a chtěli se kamarádit, ale předvedli mi, jak má vypadat pravá a nefalšovaná láska:)






Oběd jsem si předchystala už včera, takže i toho vaření dnes nebylo moc a dnešní dezert jsem chtěla zkusit už dlouho:) K obědu u nás dnes přistál Pečený bažant na víně se zeleninovou omáčkou a "domácí" knedlík od maminky. Tentokrát byl bažant extra měkký a chutný, protože jsem ho pořádně prošpikovala špekem a bylo na výběr maso s kůží i bez kůže:) 



A nesměla chybět ani víkendová sladká tečka. Dezert se jmenuje Třešňové flameri se zmrzlinou, ve skutečnosti je to dochucený a vychlazený kopeček krupice, který mě ale mile překvapil a chutnal úžasně!:)




Příjemné odpoledne jsme zakončili procházkou s psíkem a teď už jen relaxujeme. A já dočtu konečně knížku, kterou jsem začala číst v lednu! A pak vám o ní něco řeknu....:)

Doufám, že máte také pohodovou sobotu. A víte co? Odpočívejte i v neděli nebo běžte s rodinou na výlet, podnikněte něco společně, zahrajte si deskové hry...a hlavně žijte naplno každý den...

...protože teprve pak ty dny stojí za to!

S nohami nahoře
a hlavou ve světě fantazie




6 komentářů:

  1. Dezert vypadá úžasně :-)
    Knížku jsem taky četla, hodně se mi líbila, neodolala jsem ani dalším dílům.
    Krásný večer, Klariss :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně mě překvapil příjemnou a lehkou chutí:) No já s tou knížkou trošku válčím, na mě je moc smutná a dojemná, musím si ji dávkovat po kouscích:) Na další díly se zatím nechystám, ale třeba k tomu dospěju:) Krásné víkendové dny:) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie somáriky sú rozkošné tvory :) A to jedno, mmm.. ani nehovorím ♥ Tú knihu som čítala aj ja, je miestami skutočne smutná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano byli rozkošní:) úplně mi včera zvedli náladu:) No ještě jsem ji nedočetla...snad dnes?:)

      Vymazat
  4. Tak tuto knížku jsem četla...kupodivu i druhý díl...je moc pěkná a moc se mi líbila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaujalo mě, kolika lidem se líbila...já k ní pořád hledám cestu:)

      Vymazat