úterý 24. března 2015

Kouzla posledních dnů...

....věříte na náhody? Já spíš na kouzla a čáry, která prostě a jednoduše fungují.

Pamatujete si na mé zmínění se o nové vášni - sudoku? Rozhodla jsem se včera, že si koupím nějakou knížku nebo sešitek na luštění. Napsala jsem si tuto poznámku do diáře a šla venčit psa. Vyjdu před dům a pod plotem leží tento sešit....nechápu?:) Děkuji, ať už je to komukoliv:)
Samozřejmě to pokračovalo to dál. Dnes mi ve schránce přistála kouzelná obálka. Matně si vzpomínám, že jsem asi týden dva zpátky měla telefonát ohledně výzkumu, jestli mám pejska, kolik mu je a jaká je to rasa. A dneska tohle...no Kiwi měl opravdovou radost!

A protože měl narozeniny, tak jsem mu konečně pořídila jeho vytoužené vodítko. Hlavně proto, že je tááákhle dlouhé a i pro mě pohodlné. Navíc s odrazkami, takže teď můžeme na procházku i večer!:)
Dalším překvapením pro mě bylo, že to, co jsem před dvěma dny zasadila začíná už dnes vykukovat z hlíny. Ode dneška mi prosím říkejte strýček Pompo (ten z Arabely, jak vypěstoval všechno možné i nemožné:))

Také jsem od cizího muže dostala sloníka pro štěstí. A to jsem ho byla jen zbavit pár krásných plechových krabic, které se mu doma válely a já je využiju na bylinky, na kávu i na sušené ovoce:)
Posledním pokladem bylo pořízení ručního mixéru, po kterém jsem toužila už delší dobu. Směšná cena kolem 100 Kč mě příjemně překvapila a hlavně potěšila. Tak konečně můžu dělat své vlastní bio pomazánky, arašídové máslo nebo lahodné zeleninové a ovocné koktejly.
K těm všem pokladům, které se ke mě scházejí, jako by u mě měla být nějaká párty přidávám ještě ukázku svých kouzelných krabiček. Ráda se probírám starými vzpomínkami, věcmi, které mi připomínají, co jsem zažila, koho potkala a vždy mi vykouzlí úsměv na rtech. 


Jak si uchováváte vzpomínky vy? A máte taky své poklady a skrýše?

Doufám, že vám vaše kouzla, která vysíláte do vesmíru taky tak skvěle fungují!

A pokud by náhodou byl nějaký problém? Tak zhluboka nadechnout, usmát se, věřit a hlavně si přát!

Všechno bude!

Vděčná








7 komentářů:

  1. Teda, super poklady :) a to vodítko je super, kde jsi ho koupila? :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Koupila jsem ho v Lidlu za 179 kč, což je super. Byl k němu zdarma ještě takový plastový váleček se sáčky na exkrementy:D A už je to všechno otestované a super!:) M.

      Vymazat
  2. To vodítko je super. Mám ho taky, ale bez odrazky.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo je. No tu odrazku beru jako bonus, hlavně jsem chtěla nějaké funkční navinovací:) M.

      Vymazat
  3. V sobotu jsme zaseli a dneska už nám "děti" vykukují ze zeminy. Těším se, až je dáme na terasu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se na tvůj blog, že už ti taky raší:) No mě zůstanou za oknem, ale snad i tam se jim bude líbit:) M.

      Vymazat
    2. Děkuji. Držím palce s pěstováním. :)

      Vymazat