středa 18. března 2015

Jarní nákupy...

Dnešní den byl opravdu náročný, ale rozhodně stál za to!
V jednom obchůdku jsme si vytáhly štěstíčko - já tohle:)
Přijela za mnou babička a teta, a rozhodly jsme se užít si jara vším, co se dá:)

I s mužem jsme šli nejdříve do kina. Ale ne ledajakého. Šli jsme do 5D kina. Kromě toho, že to bylo šílené, šílené a ještě jednou šílené, tak to byl opravdu silný zážitek! Na úvod jsem řekla, že chceme nějaký něžný film, protože se dámy nechtěly lekat a zbytečně stresovat. Byl nám vybrán film s názvem Horská rajská dráha. Ptám se: "A co nás čeká, vždyť je to horská dráha?" A dostalo se mi odpovědi: "Tohle je film pro děti, jen jedete v takovém pomalém vozíčku a kocháte se zvířátky v džungli!" 
Jo! To určitě. Jen co jsme nasadili 3D brýle a pevně se chytli sedaček, tak to s námi začalo cloumat na všechny strany, stříkala na nás voda, něco nás šlehalo na nohách a kolem byla mlha. Zažili jsme opravdu šílenou a rychlou jízdu na horské dráze, kdy nebylo možné vidět žádné "zvířátko v džungli"! Točili jsme se, naráželi do kamení, couvali vzad, prostě jako kdybychom opravdu byli na horské dráze! Každopádně jsme to ve zdraví přežili a pak se tomu zbytek dne smáli!:) Chce se mi říct, že příště jdu zas!

Pak jsme si prohlédly Mendelovu univerzitu a prošly se už jen s ženami po všech možných pavilónech. Zastavily se na skok u tetiných známých, kde nás(nebo my jeho) pomazlil úžasný pejsek, prošly se kolem vily Tugendhat, sešly jsme ulici Schodovou, která se skládá z 99 schodů! 


Pak jsme se parádně slunily v parku Lužánky a na oběd se stavily do restaurace Haribol. Už jsem sem dovedla tolik lidí, kteří se velmi rádi vrací. Jejich jídlo nejen skvěle vypadá, ale dokonale chutná!

A pak jsme prolezly všechny možné sekáče, antikvariáty, domácí potřeby a vesele si nakupovaly za pár korun. A naši toulku městem jsme zakončily v cukrárně u Kolbaby. 
Tričko pro mě:)
Tričko pro muže
Nejlepší značka výborných!!! pomazánek - vřele doporučuji!
Mimo to mi babička přivezla dřívější dárek k mým červnovým narozeninám. Mamča vyslala tátu, aby mi koupil nějakou silikonovou formu na pečení. A on? Nemohl se rozhodnout, tak vzal všechny! Takže ještě jednou Díky, díky, díky milí rodičové!:))


Ušly jsme několik jarních kilometrů, pobavily se a zasmály. Popovídaly si a naprosto skvěle si užily jeden z prvních teplých dnů. Prostě dámská jízda jak má být!

A teď už nohy nahoru, pejska na klín a odpočinek!

Doufám, že si taky občas dopřejete dámskou jízdu a máte se fajn, když už nám to jaro klepe na dveře:)

S vděčností a poděkováním za svou rodinu

a taky za vás, za příjemné komentáře, úsměvy a zpětnou vazbu!




6 komentářů:

  1. Super. Taková dámská jízda by se mi líbila! A vilu Tugendhat bych chtěla někdy vidět.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak směle do toho - do dámské nebo vlastně i rodinné nebo kamarádské jízdy anebo návštěvu vily:) Takové hezké počasí k výletům láká:) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně napsané :-) úplně jsem se vcítila do toho dne, jako bych tam byla taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to jsem ráda, chtěla jsem, aby se ta energie a pohoda přenesla i na ty, co to čtou, tak mě to těší dvakrát tak!:) M.

      Vymazat
  4. Skvělý zážitek. Taky bych brala takový den

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč si takový jednou za čas neudělat?:)

      Vymazat