čtvrtek 26. března 2015

Hudba na vždy....

Nejen navždy, ale na vždy...myšleno na každou chvíli, na každý okamžik i na každou situaci.

Jsem nadšená a obohacena!
Našla jsem hudbu, tedy kapelu, která spojuje několik mých oblíbených. Ať už Beatles, Doors, Elvise, Boba Marleyho, Michaela Jacksona, Queen, Depeche Mode, Pink Floyd, Leonard Cohen a další....

A toto všechno a ještě mnohem víc spojuje kapela Ukulele Orchestra jako Brno!
Zamilovala jsem se na první poslech! A jak se taková láska pozná? Slyšíte, oněmíte, nohy si začnou podupávat a srdce bušit na poplach. Tak tohle se mi stalo! Teď už mě úžasná kapela nejen hudbou, ale i životními příběhy a krásnými lidmi provází nejen při běhu, usínání, učení se, při práci, relaxaci, úklidu, jízdě v autě, ve škole, při vaření i ve vaně...a já Díky za to!!!
Kapela vznikla koncem roku 2010. Má 13 členů a skoro stejný počet hráčů na ukulele:) Tato skupina hráčů velmi originálně zpracovává slavné a velké hity, které v jejich podání znovu ožívají a zní vám v uších ještě pár dnů po koncertě nebo poslechu. Hlasy, tóny i melodie dokonale ladí a poslech repertoáru této kapely nejen pobaví, ale také ve vás rozproudí emoce. 
Pro mě je tento rozmanitý repertoár i styl hudby ideální volbou a jasným číslem jedna! Užívám si tyto "kluky" naplno a to všemi smysly, ať už příjemným poslechem, pokochání se očima či přidáním se ke zpěvu:)

Doporučuji a ručím za kvalitu!:)

Kdo neznáte - určitě se mrkněte a poslechněte! A na dobrou noc/dobré ráno a vlastně navždy/na vždy přidávám i mou oblíbenou:)

Máte taky nějaký nový objev a hudbu nebo kapelu, která vás zaujala natolik, že to prostě musíte předat dál?

Očarovaná JEJICH hudbou
P.S. Odkaz samosebou přidávám - UkuleleOrchestraJakoBrno



Zdroje fotek: Facebook - Ukulele Orchestra jako Brno

4 komentáře:

  1. Písnička zní skvěle, fajn tip:) Skupinu jsem vůbec neznala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, jsem ráda, že se líbí a určitě si poslechni i další:)) M.

      Vymazat
  2. Michelle, jsme na tom stejně :) Kluky znám pomalu od prvních jejich chvil. Rostou, dozrávají, učí se, hrajou a zpívají čím dál líp,....ale nikdy nezapomínajídávat do písniček kus srdíčka. Proto není možné když zůstat v klidu - a tím myslím nejen nohama, ale i emocemi. :) Jsem ráda, že jsem poznala někoho, kdo to vnímá tak silně jako já :) Věřím, že 9.5. 2015 se na jejich koncertě v Ivanovicích potkáme :) :) Ahojky. Krásný den přeje Laďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsme v tomhle spřízněné!:) Na koncertě se určitě uvidíme, snažím se nevynechat ani jeden:) Tobě taky moc hezký den, a i ty ostatní:) M.

      Vymazat