středa 4. března 2015

Cesta

Dnes ráno jsem se probudila se zvláštním pocitem a touhou někam vyrazit...na výlet, na dovču, do cizí země, do jiného města....
Odjakživa mě fascinují obrázky cest. Podněcují mou fantazii a ráda si představuji, co je za zatáčkou, co mě na cestě potká a co je na konci cesty...
Miluji cestování, ale přesto se moc ráda vracím domů. Asi si toho doma pak víc vážím:)
Popravdě, když se mě někdo zeptá, kde nejdál jsem byla, tak asi "za humny" (a draka jsem neviděla)
Ale ve skutečnosti tak Slovensko, Chorvatsko, Itálie a jeden příjemně ve vzpomínkách slunečný Egypt.
A to je vše...snad málo, pro mě moc...
Nepotřebuji cestovat daleko, stačí mi najít jen ten kousek přírody, kde mám pocit, že se můžu zase volně nadechnout, prozkoumat tajné kouty lesa a nemyslet vůbec na nic...
Kam rádi cestujete vy? Máte nějakou vysněnou zemi?
A co vaše cesta? Kudy se ubírá.....
Moje cesta vede rozhodně lesem, je přiměřeně klikatá, v zatáčkách na vás může vyskočit veverka nebo skřítek, na paloučku pak tančí víly a v noci se k nim můžete klidně přidat. Moje cesta je občas trnitá, občas rovná a bez jakýchkoliv překážek, až se sama divím a čas od času plná spolucestujících přikázaných směrů... ale jsem za ni ráda a vážím si každého kroku, který na ní můžu udělat....a těším se na každý další den, kdy ucítím vůni lesa a šimrající paprsky slunce v zádech....a v Duši?!

Jdu..

Kráčející kupředu



Zdroj: deviantart.com

8 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky ;) Taky miluji cestování, ať už do zahraničí, tak po Česku ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:) Já mám ráda i jen tak bezcílně jezdit autem...(teda muž vždy jede cíleně a já se jen vezu a kochám:))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :) A veľmi milé písmenká :) Tiež milujem cesty! Aj keď ja skôr lesom, chodníčkami skrytými pred bežnými turistami :) Vystihla si atmosféru, veľmi príjemné čítanie, ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, jsem ráda, že jsem kousek toho svého pocitu přenesla i dál:) A třeba někdy na lesní cestě?:)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky!:)

    PS: U mě na blogu probíhá GIVEAWAY, která bude již brzy končit!:)
    www.lovies47.cz

    OdpovědětVymazat
  6. JJ les .to je balzám na vše...

    OdpovědětVymazat