neděle 15. března 2015

Bleší trh...

Konečně trocha cestování a nějaká ta akce!

Zase po dlouhé době jsem navštívila Bleší trh. Bylo to skvělé a nabilo nás to energií:)






Ani jsem nečekala, že něco ulovíme - ale ulovili jsme!

Bundo-mikinu s odepínacími rukávy za 15 kč.

Frajerské šipky za 35 kč.

Album na fotky, které jsem si dlouho přála za 20 kč.


Tyrkysový šátek (je divné, že na fotce ta krásná barva není vidět) za 20 kč.

Klukům jsem ještě koupila dezerty a spokojeně jsme se vydali domů.

A kdo jste ještě nezkusili Řepový koláč s čokoládou a Čokoládový koláč s chilli, tak vřele doporučuji!!!

Ještě nějaká chuťovka na večer, ať jsme tlustí na tři prsty.)

A jdu naplánovat to cvičení a zdravý jídelníček.

Krásný zbytek víkendu

Nakupující




8 komentářů:

  1. Moc pěkné album jsi ulovila :-) mmm, a ty cupcaky a ta pizza.. děláš mi chutě :-P kde jste byli na bleším trhu?

    OdpovědětVymazat
  2. To album je úžasné:) Představ si, že už jsem si nějaké vybírala na aukru a sháněla asi měsíc a nikomu o tom neřekla a dnes muž vzal do rukou tohle a říká mi, nepotřebujeme album?:) To byla vyloženě splněná objednávka z vesmíru:) Heh ta pizza byla dokonalá a cupcaky neměly chybu:) Byli jsme na Flédě (Brno)

    OdpovědětVymazat
  3. No to je paráda,,,o tom bleším trhu jsem už mockrát slyšela..I jsme se tam jednou s mužem vypravili, ale bylo tam tolik národa , že jsme to vzdali a jeli jsme na Špilberk do klidu..Ale to bych se vyřádila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo to je nejhorší kolik je tam lidí:) Tam se fakt postupuje krokem:) M.

      Vymazat
  4. Ty krabičky a plechovky!!! Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty koláčkyyyyyyyyy♥ta pizzaaaaaaaaaaa !! Achjo proč mi to dělááš? Co mě, ale všem? Proč nám to dělááš ? :(( chci je hned:D! http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat