čtvrtek 12. března 2015

5 tajemných míst světa

Dnes bylo krásné počasí na tajemné výpravy, prozkoumávání tajemství nebo tajemnou knížku či film. Pod mrakem, mírný a chvilkami kvílející vítr, který pomalu začínal sílit až člověka mrazilo.
Ideální den na další nahlédnutí do tajemných zákoutí:) Slibované a očekávané -  tajemná místa z celého světa. Ty nejhorší z nejhorších:)

1) Les sebevrahů Aokigahara v Japonsku
Kde se nachází: nachází se na úpatí hory Fuji v Japonsku
Co vás čeká: existuje kniha o nešťastně zamilovaném páru, který do tohoto lesa společně odešel spáchat sebevraždu. Tento příběh se stal kultovní záležitostí a mnoho mladých lidí v knize našlo inspiraci, jak vyřešit své problémy a starosti. Následná vlna sebevražd udělala z tohoto, na první pohled krásného a barevného lesa, místo zmařených životů. Ročně zde ukončí život kolem stovky lidí. Mimo jiné o tomto místě kolují příběhy, že jsou zde viděny přízraky a lidé zde svádí boj s démony. 

2) Ostrov panenek v Mexiku
Kde se nachází: nachází se v mokřinách kanálu Xochimico v jižním Mexiku
Co vás čeká: toto místo se stalo strašidelným spíše náhodou. V minulosti se na tomto ostrově utopila malá holčička, správce ostrova našel vyplavené dvě panenky a domníval se, že patří právě utopené holčičce. Chtěl jí vzdát hold a uchovat její duši věčnou, tak panenky pověsil na místo nešťastné události a začal ostrov zdobit dalšími a dalšími panenkami. Po několika letech tento správce zemřel, a to tak, že se utopil na stejném místě jako malá holčička před ním. Turisté však nadále pokračovali v přivážení dalších a dalších panenek. Říká se, že panenky spolu navzájem mluví, ozývá se zde jejich šepot, hýbají rukama a nohama a k tomu mrkají. Věřte, že i za denního světla je procházka ostrovem zvláštním a ne moc příjemným zážitkem, jak to pak asi vypadá v noci....

3) Hrad Leap v Irsku
Kde se nachází: v irském panství Offaly
Co vás čeká: tento hrad je označován za vůbec nejstrašidelnější na světě. Říká se, že se po chodbách potuluje elementární duch, který je velmi nepříjemný a rozzuřený. Také zde straší minimálně dalších 20 duchů. Nejenže je hrad postaven na místě, kde se odehrávaly rituály druidů, ale také se zde odehrála bratrovražda. V tomto místě bylo také vězení a hladomorna. Někteří zde počkali na svou smrt dlouhou a mučivou dobu, jiní propadli podlahou a nabodli se na ostré bodce. Je tvrzeno, že řádění duchů nejvíce rozpoutala rodina vlastníků, která si zde zahrávala s magií a okultistickými rituály. Hrad byl vypálen, zabedněn, ale přesto se v jeho ruinách až do dnešního dne objevuje světlo. V noci se mu však kolemjdoucí vyhnou velkým obloukem.

4) Hrad Bran v Rumunsku
Kde se nachází: poblíž obce Bran v Bražovské župě v Rumunsku
Co vás čeká: tento hrad je spojován s hrabětem Drákulou a upírskými pověstmi. Hrabě Vlad III. Dracula byl známý tím, že vládl velmi krutě a nepřátelům stínal hlavy nebo je napichoval na kůly vystavěné kolem svého hradu a takto je nechal pomalu a mučivě umírat. Také se o něm říkalo, že pil krev svých oběti - odtud nejspíš upíři. Přes mnohé zkoumání historie je tvrzeno, že zde krutovládce Vlad nikdy nežil a kolem hradu jen projížděl. Ovšem otázkou zůstává, kdo je ten, který s mrtvolně bělostnou tváří zde bývá viděn procházet se po nocích...a ve vzduchu visí pach (pro jiné vůně) krve...

5) Hřbitov Highgate v Londýně
Kde se nachází: severní část Londýna
Co vás čeká: děsivým, ale zároveň překrásným místem je viktoriánský hřbitov Highgate v Londýně. A právě londýnská mlha mu dodává na hororové atmosféře. Velké a zdobné náhrobky za kterými se objevují stíny, břečťanem obrostlé kameny a sochy. Mezi zvláštnosti, které se zde odehrávají patří velmi časté nacházení mrtvé zvěře v prostorách hřbitova, zjevování neznámých postav, které z ničeho nic mizí. Mimo jiné zde návštěvníci nachází stopy po řádění upíra a neujde jim ani tísnivý pocit, který na vás zde sedne a nechce se mu dolů...

Tak kam se vydáme na výlet? 

Já se hlásím na Rumunsko. To patří k mým vysněným cestovatelským cílům.

A otázka do prostoru....bojíte se tmy?:)

TmuMilující



P.S. Nezapomeňte se zapojit do soutěže, která pořád probíhá - Soutěž na mém blogu!

10 komentářů:

  1. Michelle, tmy se bojím a moc! Jsem takový posera :-( a muset strávit noc v lese sebevrahů, stanu se jedním z nich. A ty panenky mě dostaly, brr, mám z toho husí kůži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se bála tmy, když jsem byla malá, časem mě to nějak přešlo a otočilo se to spíš naopak:) Ve tmě se člověku zbystří všechny ostatní smysly:) M.

      Vymazat
  2. Wow, skvělý článek. Les sebevrahů, ostrov panenek a hřbitov v Londýně paráda, tam bych se chtěla podívat :-D

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ten hřbitov mě taky láká a není to ani tak daleko:) M.

      Vymazat
  3. Na žádném z těchto míst jsem nebyla, pro mě byl nejtvláštnější zážitek návštěva olšanských hřbitovů. Bylo to za letního dne, kolem poledne ale stejně tam je chladno a tísnivo, nicméně krásně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem byla taky a moc se mi líbilo! Pocity přesně stejné, jako popisuješ:) M.

      Vymazat
  4. Já..já nevím kam bych se podívala:Dbojím se už teď..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to spíš než strach, tak adrenalin a zkoumání a hledání odpovědí:) M.

      Vymazat
  5. Mým snem je jet na hrad Bran. Jsem fanoušek upírů, tím pádem i samotného Draculy a měla by to být moje povinnost tento hrad jednou navštívit. Nehledě na moji lásku k hradům.
    O Ostrově v Mexiku už jsem slyšela a dokonce jsem viděla menší díl Destination truth, který se tam natáčel. Byla jsem mrtvá, když jsem ten díl viděla, protože já panenky fakt nemusím a hlavně ty porcelánové... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upíry taky můžu, teda kromě těch energetických:) Jojo z porcelánových na mě jde taky strach:D M.

      Vymazat