čtvrtek 5. března 2015

11 vyrobených (DIY) dárků

dárky nejraději dávám!

Hlavně proto, že když dostanu nějaký dárek já, tak nevím, jak se tvářit, buď jsem tak šťastná, že mě to dojalo a nevím co s rukama a očima anebo jsem dárek nepochopila, ale přijde mi hloupé se ptát.

1) Enkaustika - žehlený obraz na který jsem pak lepenkou nalepila siluety 
Tak jsem si usmyslela, že je lepší dárky dávat než dostávat!

A tak stojím na té druhé straně a dávám!

Nejraději mám ty jedlé, vyrobené a originální.

Něco pro inspiraci:

2) Šperky pro ženu - vkládané kamínky Swarovski do rychleschnoucí pryskyřice
 3) Domácí vaječný koňak a jeden zbytkový s čokoládou - k tomu jako bonus malba etiket:)
4) Nakládaný sýr - balkánský sýr, cibule, olivy, paprika, feferonky, olivový olej, koření
5) Domácí paštika - játrová s ořechovou krustou
6) Pro milovníka motorek - Motorkářský otčenáš na kousku dřeva z lesa
7) Kytka k narozeninám pro kuřáka - obsahuje cigarety, zapalovač, doutníky i čokoládku
8) Pro milovníka zbraní a sladkostí - uvnitř krabičky je metrová čokoládová bonboniéra, zvenku malba a nápis zbraně:)
9) Bedýnka plná těch nejoblíbenějších dobrot oslavence

10) Plán ideálního domu - dárek pro partnera nebo sám pro sebe:) Není nad vizualizace!
Moje vysněná práce by vypadala tak, že mi někdo zadá vymyslet a pak třeba i vyrobit dárek. To znamená, že mi popíše charakter obdarovaného, co má a nemá rád a já vymyslím na klíč dárek:) A pak buď řeknu, kde jej sehnat nebo seženu nebo vyrobím sama. To je dobrý plán ne?

11) Dárek jen tak pro radost - z cesty - kámen s malbou
Takže kdo nemůže vymyslet dárek?

Ráda poradím, pomůžu, podaruji:))

Dárkydávající


4 komentáře:

  1. Škoda, že nemám tak šikovné ručičky jako ty :) Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím)!! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pochvalu:) Mrknu se na tvůj blog, děkuji za pozvání:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárečky, jsi moc šikovná :) Tohle jsou prostě věci, které skutečně potěší. Nejvíc se mi líbí hermelín a motorkářský otčenáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) no doufám, že potěšily, už plánuji další, ještě jsou ty oslavy každý rok a tolikrát:))

      Vymazat