neděle 15. února 2015

Vysněný dům...

...je někde kolem a já jej zatím ještě hledám. 

Mám ráda dům u svých rodičů, nedám dopustit na dům mé babičky a vcelku se dá žít i v domě muže. Ale já pořád hledám ten svůj dům...vysněný, tajemný, romantický a osudový...


Jednou se mi o takovém domě zdál sen a posléze jsem jej spatřila ve skutečnosti. Je na Slovensku, v malé vesničce a je pro mě tak trochu nedosažitelný, i přesto na něj občas myslívám a hledám přitom ten svůj. 

Kousek tam kde bydlím, dům u trati....moc se mi líbí!

Dům v lesích
Bohužel zatím nemám fotku domu na Slovensku, ale k jeho popisu - je to starý a větší dům ke kterému vede příjezdová cesta. Je oplocen starým železným plotem. Kolem celého domu je zahrada ve které jsou velké a staré stromy. Celý dům působí starodávně, tajuplně a tak nějak přitažlivě. Ráda bych někdy nakoukla i dovnitř...třeba se jednou osmělím:)

Při hledání a dívání se kolem jsem už viděla dalších pár domů, které mě opravdu zaujaly:




A pár jsem jich našla na internetu - jen tak pro představu.




Ukažte mi své domy, pošlete mi vaši inspiraci nebo váš sen :)

Doufám ale, že ten opravdový MŮJ brzy přijde....

Čekajíc




Žádné komentáře:

Okomentovat