úterý 10. února 2015

Sny...

...jsou nádhernou cestou do fantazie a také procházkou do našeho podvědomí. 

Sny se mi zdají každou noc. Dříve jsem si je málo pamatovala, nebo si pamatovala jen ty dlouhé, ale asi tak před rokem jsem si je začala zapisovat a musím říct, že dnes už si pamatuji každý sen. Ráno se vzbudím a zapíšu, pak teprve mluvím a funguju:)

Jak vypadá má snová fantazie
Občas taky nahlédnu do snáře. Jen tak pro radost a zajímavost. Ale některé knihy, které se více věnují problematice snů jsou hodně zajímavé a nabádají člověka zamyslet se, co když je to všechno tak trochu jinak...


Každopádně dřív se mi zdály často i noční můry a děsivé sny. Často jsem také zažila spánkovou paralýzu. Více info ZDE. Bylo to docela náročné, budila jsem se snad ještě unavenější než když jsem šla spát a vše ještě podtrhovaly kruhy pod očima. Pak jsem někde zahlédla Lapač snů a vyrobila si jej. 



Od té doby mám barevné, rozmanité a hlavně příjemné sny. Lapač jsem si vyráběla sama a posléze jej vyrobila i mým milým, aby si také uhlídali příjemné snění. Rozhodně doporučuji vyzkoušet a pak už si jen užít sladké sny!


Lapač snů 

Potřebujete:
Kruh ze dřeva, drátku, a jiné
Barevné bavlnky, provázky, lýko
Korálky
Peříčka

Výroba:
Kruh z vámi vybraného materiálu omotáte barevným provázkem nebo lýkem a poté například z bavlnky upletete do kruhu pavučinu. Na šňůrky můžete navléct i korálky a doprostřed lapače vložíte symbol, který vystihuje osobu pro kterou je určen lapač. Poté navážete provázky zakončené pírky a dozdobíte dle libosti. 


Použití:
Lapač snů zavěsíte volně do místnosti, kde spíte. Poté lapač snů přitáhne veškerou negativní energii a noční můry, které vtáhne do kruhu a v upletené pavučině, nebo-li síti se tato energie a můry ztratí a rozpustí. Přes pírka už pak k vám do snů doputuje jen příjemná a pozitivní energie a krásné sny.

Poznámky:
Počet použitých pírek i korálek by měl být vždy lichý.
Každá barva má jiný význam a každý symbol znamená také něco jiného.



Zdají se Vám sny?
A jaké

Snící


Žádné komentáře:

Okomentovat