pátek 13. února 2015

Slunce

Dnes mě probudily paprsky slunce...moc příjemné probuzení!

Až dnes jsem si uvědomila, jak moc mi chybí slunce, teplé dny, dlouhé procházky v přírodě a piknik v lese.


Nemůžu se dočkat. A jsem ráda, že se mám na co těšit.

Tak jsem si pro radost alespoň připomněla pár střípků z doby před zimou.







A tak jsem se vydala načerpat i to slunce zimní. Vydala jsem se opět na výlet K nebi. Je to takové moje čarovné místo, odkud jde vidět do údolí a kde si občas sednu na poslední horní schod a jen tak rozjímám. Mám v plánu sem chodit až bude teplo psát anebo namalovat nějaký obraz. Škoda jen, že tyto schody do nebe jsou lákavé pro mnohé návštěvníky lesa. Možná si budu muset najít svůj tajný úkryt.












Kam se chodíte schovávat do přírody Vy?



Už tu vůni lesa, trávy a toulání přírodou cítím...už abychom vítali jaro!

Teplomilná




2 komentáře:

  1. Ráda bych se šla do přírody schovat, ale zatím musím ještě počkat na svou drahou polovičku! Pak se vydáme na procházku. Už se moc těším na jaro, až tohle krásné sluníčko bude svítit stále.:) Budu moc ráda, když se zúčastníš mé give away :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Procházky s drahými polovičkami jsou ty nej!:) Jé soutěže mám moc ráda:) děkuji mrknu a zúčastním se:)

    OdpovědětVymazat