čtvrtek 5. února 2015

Pes, který pořád jenom spal

Ještě než jsem si pořídila psa, který se mnou bude žít uvnitř domu, tak jsem vždy byla zvyklá, že máme psa na dvorku. Měli jsme vlčáky a knírače. Dva knírači jsou ještě u rodičů na dvorku.
Knírači
Já ale dlouhou dobu toužila po malinkém a milunkém pejskovi, kterého budu mít doma. A dřív než jsem ho měla, tak jsem mu vymyslela jméno. Kiwi. Protože ovoce miluji a zelenou taky a protože to prostě lahodí mému uchu.


Tak jsme si pořídili psa. Měl být malý. Měl být milý. A místo toho z něj vyrostl divočák, rebel a velká individualita. Kříženec pražského krysaříka a yorkshira, to je ale směska co?:) Takže teď bydlíme u našeho psa. Zatím nás trpí a občas nás nechá spát i v naší "bývalé" posteli.

Dokud jsem neměla psa doma, tak jsem ani nevěděla, jak dlouho takový pes spí. A je fakt, že když Kiwi nezlobí, nelítá venku nebo nebalí holky (obzvlášť miluje bílé fenky), tak toho naspí opravdu hodně. A přitom je taaaak hodný a milý, přesně jak jsem si představovala.

Tohle dělá, když mu řeknu: "Kiwi, zapózuj!"

Poznatky z Kiwího spánku
- nejvíc miluje, když se může roztáhnout přes celou postel ( i přes to, že je to malý pes)
- oblíbil si spaní na polštáři z paměťové pěny
- při spaní se obvykle sám zakrývá dekou
- nejraději spí s nohami nahoře
- občas usne na půl cesty ( na prahu u dveří, na křesle hlavou dolů, a tak podobně)
- před usnutím mlaská
- když se mu zdají sny, tak ze spaní "mluví" ( nebo alespoň kňourá a vrčí)
- spí skoro 15 hodin denně (někdy i víc)

A vypadá při tom takhle:





No mohli byste ho nemilovat?

A jaké domácí zvíře máte vy? A čím vám dělá radost nebo vás překvapuje?

Jdu venčit!




1 komentář:

  1. Mišo my máme fenku jmenuje se Kari jeto jack rassel terrier. Je sice hodne tvrdohlava ale rozhodne se sni nenudim vzdy kdyz si jdme lehnout(a jejedno zda v noci nebo pres den) taks nam lehne do nohou vnoci po nejake dobe se nam dobyva podperinu a tam spi az do rana. Mojeho neche poustet do prace a apravidelne mu lehne na rameno chvili po zazvoneni budiku v domeni ze ji neutece, no a kdyz vstavam ja tak nez se vypravim na wc a dalsi ranni cinnosti tak se semnou privita a chvilicku si sni musim hrat jinak me nikam nepusti:-) . A kydz mam neco dobreho na jidlo tak mi sedi pod talirkem a ceka zdaj i kousek dam. A co se tyče rozvalovani v posteli tez je to jeji specialita jako u tveho Kiwiho, ale pres den toho moc nenaspi spi tak dvakrat nekdy trikrat za dane tak hodku dve zato spi celou noc. Zkratka je to Zlaticko. Krome ní máme i cincily Barborku a Huga nez jsme si poridili KAri tak jsme je pousteli aby se probehly (coz ted nejde ona by je zakousla) no a Bara rada okusuje vsechno vcetne receptu na pecivo a to i v kucharce zajimave je ze ohryzala jen vytistene a vlozene recepty na chleba rohliky v kucharce jako kdyby si to precetla :-D

    OdpovědětVymazat