pondělí 9. února 2015

Muffin sem, muffin tam

Muffiny, cupcakes a další laskominy jsou hitem současnosti. No jo, i já jsem neodolala a pořídila si výbavičku. A musím říct, že teď je tvoření jedna radost!

SPECIÁLNÍ VÝBAVA :)


Plněné čoko muffiny s vanilkovým pudinkem
Už jsem zkoušela několik druhů těchto chutných sladkých teček. A některé stály za to a nevydržely skoro ani do vyfocení.

JAHODOVÉ CUPCAKES - s ořechovým krémem a jahůdkou nahoře



Nemohla jsem si nechat ujít ani slanou variantu.

SLANÉ MUFFINY - šunkové s bylinkami a s ostrou domácí chilli omáčkou nahoře



Bohužel ověřený recept na muffiny ještě nemám, zatím pokaždé zkouším nějaký jiný a nový. Teď se chystám na recept se zakysanou smetanou, tak třeba zrovna ten bude nej.

BANÁNOVÉ CUPCAKES - nebo spíš muffiny s banánovým přelivem, čokoládou a ořechy



Kdyby jste někdo náhodou měli nějaký recept k doporučení, budu jen a jen ráda!

Zase mlsná




2 komentáře:

  1. Ahoj Michelle, já také ráda dělám muffiny. Mrkni na můj blog - mám základ těsta a všem moc chutná a jen obměňuji. :-) Výbava je super. :-) http://cikcak-vomajda.blogspot.cz/2015/01/nugatove-muffiny.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, super, na těsto určitě mrknu:) Děkuji:) Jojo bez té výbavy se to v papírovým košíčkách vůbec nedalo a krém v sáčku - to ani nemluvím:))

    OdpovědětVymazat