úterý 10. února 2015

Miluji knihy...

...a to tak, že hodně!

Jsem pravý a nefalšovaný knihomol.


Když jsem byla malá, tak jsme měli v mé rodné vesnici knihovnu, kam jsem chodila každý týden. Chodila jsem s krosnou, opravdu přísahám! Nosila jsem si domů 10 až 15 knížek, které jsem za ten týden přečetla. Milovala jsem a dodnes miluji představovat si, jak postavy z knihy vypadají, kde bydlí, jaké životy žijí a vždycky v tom jejich světě zůstanu chvilku s nimi.


U postele jsem jako malá měla lampičku a četla jsem každý večer. Když už jsem pak lampičku musela zhasnout, tak jsem si četla pod peřinou s baterkou. Mnohokrát jsem usnula na knížce nebo knížka na mém obličeji. :)

Měla jsem velkou a krásnou knihovnu. A plnou. Teď v momentálním bydlení jsem ještě nenašla místo a čas si pořídit novou. Hodně si pohrávám s myšlenkou - přestěhovat tu starou. Nemáte tip na knihovnu? I vyrobenou?:)


Každopádně knížky se mi doma rodí každodenně. Mám jich plné krabice, stůl, poličky, bedýnky, vysoké stohy u zdi a všude kolem mě. Navíc na nočním stolku jich mám rozečtených minimálně pět a v kabelce nosím vždycky jednu pro jistotu. :)

Tohle je můj sen - už aby jsme to měli taky!
A příště o těch oblíbených, srdcovkách a knihách, které doporučuji pořídit/přečíst.

Do té doby - jaká je vaše nejoblíbenější kniha a proč?

Knihymilující




4 komentáře:

  1. http://teenmumy.blogspot.sk/2015/02/moja-zavislost-je-nezavislost.html o mojej oblubenej knihe som pisala pred nedavnom na svojom blogu odporucam precitat! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé děkuji za tip, určitě mrknu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Míši, moc pěkný blog, chodím sem každý den :)
    Taky miluju knížky, všeho druhu, žánru,... Do knihovny teda nechodím s krosnou, ale minimální počet knížek, co si odnáším, je vždy 5. Jakmile přečtu jednu knížku, vrhám se na další.
    Měj se moc hezky, budu se těšit na další články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji za milý komentář i za návštěvy:) No já už s krosnou taky nechodím, teď už jen s igelitkou a do obchodu rovnou si je pořídit:)

      Vymazat