úterý 3. února 2015

Je tady!

...blog!

Tak jsem se konečně rozhodla a rozhoupala. A založila jsem si blog. Znovu! 

Šílená a strastiplná cesta na které jsem první blog založila, vymazlila a znovu s fanfárou smazala, pak se rozhodla udělat si osobní stránky, kde budu psát své postřehy, nápady a myšlenky, pak rozhodnutí, že si radši budu doma psát deník a nakonec jsem zase tu....a doufám, spíše věřím, že zůstanu :)

S křídly i bez křídel...vše je na naší fantazii. (hedvábný šátek jsem pěkně prosím malovala já)

Co mě k tomu přimělo?
- radost ze sdílení
- touha povídat si a poznávat nové lidi, osudy a příběhy
- poodhalení tajemství i životních vzletů, letů a občas i pádů ( honem rychle zpět na nohy!)
- inspirace a múza, která mě překvapuje na každém kroku
- láska k fotografiím (žádná moderní technika, jen pocit, že prostě musím zmáčknout spoušť)
- láska k příjemným věcem jako je jídlo, zvířata, příroda, svět okolo
- pocit naplnění?!

Tak tedy....kupředu:)


Natěšená 




2 komentáře:

  1. Hodně štěstí, dlouhýýýýýý let a nekonečnou dávku fantazie, inspirace a radosti..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc!:) Snad všechno z toho zůstane a nové přijde:)

    OdpovědětVymazat