pátek 20. února 2015

Jak jsem šila...

...dárky pro mé milé:)

Už to bude rok, co jsem dostala k narozeninám vytoužený šicí stroj a od té doby si šití opravdu užívám. Mám pocit, že jehlou a nití v ruce už nedokážu zašít nebo ušít vůbec nic:)

Moje šicí místečko
Na mém šicím stroji jsem ušila dárky na Vánoce pro rodinu, kamarádky i pro děti. Pak taky šiju i pro radost. Sobě i okolí. Od chňapek do kuchyně po kuchyňskou zástěru.

Polštářek - zákrčník

Maska na oči
Polštářky
Kabelky
Už jsem zkusila i pár kabelek, jedno tričko bez střihu, ale mou láskou pořád zatím zůstávají hračky. Tam se totiž můžu nejlépe realizovat.

Myšička
Na zem ke dveřím - záložka proti chladu:)


Srandovní slipy se sobem:))



Soví polštářky
Budu ráda, když mi pošlete vaše výtvory, inspiraci a klidně i rady:)

Takže šití zdar!

Bzučící (jako šicí stroj)




2 komentáře:

  1. Pěkné šití:-)))
    Na návody můžeš mrknout na můj blog:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:))) na tvůj mrkám, mrkám:) Děkuji za inspiraci!

    OdpovědětVymazat