pondělí 16. února 2015

Hudba...

je nejsladším kořením života!

Kdysi jsem s oblibou říkávala, že hudbu poslouchám 26 hodin denně. Poslední dobou už to není tak často, ale pořád je to hodně. Hudbu poslouchám, když vstávám, když provádím ranní hygienu, i když jsem tam, kam král chodí sám.


Hudbu zásadně poslouchám v autě, taky u sportu, mám ráda hudební podtext i v kavárně nebo restauraci. Miluji pouliční hudebníky, kterým to ladí a kteří dokážou zpříjemnit obyčejnou pěší cestu městem.

Neodpustím si hudbu ani při úklidu a při vaření, vanu s pěnou si nedovedu bez hudby představit a s hudbou taky usínám.



Když jsem byla malá, tak jsem chtěla hrát na všechny hudební nástroje. Nakonec jsem zakotvila jen u klavíru, akustické a později elektrické kytary, a teď jako novinku jsem dostala od brášky ručně dělanou flétnu. V nejbližší a budoucí době mám zálusk na housle a pohrávám si s myšlenkou na saxofon:)

Moje a bráškova kytara:)
A jakou hudbu mám nejraději?

Můj žánr prochází od rocku a metalu, na které opravdu nedám dopustit. Dál přes reggae, které mi kouzlí úsměv na rty a lehký krok. Hodně ráda mám také instrumentální hudbu, nejvíce bubny a pak také klavír. A elektrické kytarové sólička to je taky moje! Občas mě taky baví folk a lidovky. K vínu nedám dopustit na jazz. A mé vášnivé a drzé já vyloženě ulítává na punku:)

Linoryt - Jak spolu stále tančí mladé duše starých lidí
Srdcovky na ukázku

Neposlušné nanynky - píseň Punková princezna

Queen - Legendární Show must go on

Michal Šeps a jeho uvolněné reggae

Má milovaná klavírní

Do vany jedině s Joe Cockerem

Hammerfall - Hearts on fire (naprostá dokonalost:))

Čechomor - Stojí hruška v širém poli


A jakou hudbu máte rádi Vy?

Kdy a kde ji nejraději posloucháte?

Melodická




2 komentáře:

  1. Hudbu miluju, ale tobě se asi nevyrovnám! Je to taky hodně součást mého já a jiná nálada = jiná hudba :)

    Tennsie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že mášak taky hudbu ráda:) pročpak by ses mi nevyrovnala?:) myslím, že určitě ano:) Tak přeji jen ty nejlepší nálady a příjemný poslech:)

      Vymazat