čtvrtek 12. února 2015

Dárky na Valentýna?

Upřímně mi vůbec nevadí, že Valentýn je považován za konzumní svátek, že je americký a různé další nelibé poznámky, které se k jeho slavení či existenci nesou. Pro mě je to prostě Den zamilovaných a jsem ráda, když si můžeme v páru odpočinout od povinností, shonu a někteří i od dětí:)


A navíc ta srdíčka všude!:) To mám ráda...a růže a romantické večeře a víno:) Takovou tu atmosféru, kterou kolem dokážou vytvořit jen lidi...
Červené růže prostě vedou:)
Samozřejmě někteří namítnou, že dokazovat lásku si můžeme každý den a ne jen jeden den v roce. Já se ji třeba snažím dokazovat každodenně, ale neznamená to u mě, že nebudu Valentýn slavit nebo na něj budu nadávat. Pokud jsem zamilovaná, tak nemám proč šířit kolem negativní energii, ať už s týká čehokoliv. A pokud zamilovaná nejsem? Tak narovnám záda, vykouzlím úsměv a jdu lásce vstříct...

Srdíčkový polštářek
Nechávám každému prostor a svobodnou volbu a každý by měl udělat to samé. Že by Love and Peace?:)

Víte, jaké jsou tři rady, aby jste měli spokojený vztah a pěstovali si lásku?

1) zkuste svůj protějšek každý den, klidně i něčím malým překvapit 
tip: snídaně do postele, ranní kafíčko, vzkaz v bundě, který najde až v práci, večerní masáž a tak dál

2) nepřestávejte si svého partnera vážit
tip: usmívejte se na něj, pochvalte ho, nechte si něco vysvětlit, trpělivě naslouchejte, pusťte ho na ten fotbal:)

3) dělejte věci jako jste dělali na začátku vztahu v prvotní a největší zamilovanosti
tip: dejte si rande, běžte do kina, celý den se válejte v posteli, promilujte noc, zkuste oslavit Valentýn:)

A nějaké ty tipy na dárek
Proč nedat alkohol originálně s vlastním potiskem nebo spíš pomalovánkem

X důvodů, proč partnera milujete:)
Co jsem dala z lásky
Plus ukázka, jak to vypadá pod našimi křídly:)
Co jsem dostala z lásky....aneb milujeme sladké?:)
Dort od srdce nikdy nezklame

S láskou

Moje metrová růže




3 komentáře:

  1. Včera jsme večer byli v Italské restauraci. A je to tak, jak píšeš. Vztah se musí každodenně živit. Pokud se oba snaží, je v něm krásně I po mnoha letech.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm Italská restaurace zní dobře:) Přesně tak, hlavní je snažit se lásku udržet a nezlenivět, když už člověk někoho vybojoval, ale pořád o něj "bojovat" nebo spíš mu tu lásku dokazovat:)

    OdpovědětVymazat