středa 25. února 2015

Co mi uvařil někdo jiný

Jsem nadšená, když můžu být také chvilku ochutnávač a užívat si to, že mi někdo uvaří...

Odpočinek, relax a nohy nahoru?

První snídaně, kterou jsem dostala od muže do postele

První buchta, kterou muž sám od sebe vytvořil - a byla výborná!

Ochutnávka z veletrhu

Masa není nikdy dost!

Další z kreativní tvorby muže

Šílená večeře, která se opravdu nedělala sníst - opět od muže

Když chlap vaří oběd:)

Opět jídlo jako překvapení od mé druhé poloviny


A nějaká ta domácí strava

A k tomu všemu úsměv, obejmutí, pohlazení, pusa na líčko....co víc si přát:)

Doufám, že máte taky někoho kdo vás rozmazluje!

Sladké sny

Plná všeho


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Muž děkuje a je potěšen, protože se spíš považuje za technický typ:))

      Vymazat
  2. Me přítel upekl na valentyna větrník na plechu je to dost složitý recept, ale zvladl to ! :)
    Sprouseandme.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tééda větrník? Tak to by bylo něco i pro mě:) Smekám:) M.

      Vymazat