pondělí 23. února 2015

8 knih pro muže

Od té doby, co mám doma muže, který čte, tak se nám knížky hromadí dvojnásobně. Ale jsem za to ráda! Knihy ode mě zásadně dostává k výročí, narozeninám, svátků, Valentýnu, anebo prostě jen tak. Každopádně se většinou k ostatním dárkům vždy nějaká ta kniha přidruží.


Vybrala jsem tedy knihy, které ho potěšily, rozesmály a ke kterým se vracím a předčítáme si je i spolu:)

1) Objevy 21.století - Éric de Riedmatten
Kniha, která je zajímavou a čtivě zpracovanou encyklopedií nejnovějších vynálezů a výmyslů. Některé věci, které jsou zde popsané bere v současnosti člověk příliš běžně a vlastně ani neví, jak toto vzniklo. Zde jsou veškeré odpovědi na otázky, které vás mohou napadnout. I mě, jako ženu tato kniha obohatila, zaujala a rozhodně mě donutila přemýšlet.

2) Nepolykejte žvýkačku - Aaron E. Carrolli a Rachel C. Vreemanová
Velmi vtipný a zajímavý rozbor různých mýtů, pravd a nepravd o několika zajímavých tématech. Kdo z vás by nechtěl vědět, jestli teda žvýkačku máme nebo nemáme polykat?:)

3) Mysli! Holce přece nemůžeš říkat vole! - Jean-Louis Fournier
I když je tato kniha přímo určená pro náctileté, určitě ji ocení každý muž, který si ještě dnes rád zašpásuje z pubertálními projevy. A že jich je!:) Kniha přináší podrobný návod, jak se chovat v různých napjatých i celkem vyhrocených situací. Vtipně učí slušnému chování a dodržování určitých etických zásad.

4) Co mají umět muži - John F. Hunt
Chtělo by se říct - příručka pro všechny teoretické kutily:) Ale ve výsledku nás kniha spíš pobavila, protože jak si zavázat botu, uvařit vajíčko natvrdo nebo kam se hází použité plenky už můj muž věděl skoro přesně:) Každopádně jsme se díky této knize naučili novinky z první pomoci, jak hrát poker nebo umíchat výtečné drinky.

5) Lituji, minuli jsme přistávací dráhu - Antje Blindaová, Stephan Orth
Pokud máte doma milovníka všeho, co léta - stejně tak jako ho mám doma já, tak touhle knihou rozhodně nešlápnete vedle. Kniha obsahuje nepřeberné množství příběhů, hlášek, zážitků i trapných situací, které zažili piloti, letušky i pasažéři. Smích zajištěn!

6) Co všechno odnes´ čas - Vlastimil Mrva
Melancholická kniha, která mého muže přiměla k chvilce rozjímaní. Jak a kdy vznikly céčka, co je to kazeťák, ať žijí šmoulové a mončičáci. A spoustu dalšího. Malá, ale milá příručka, co všechno nás potkalo a něco z toho ještě můžeme najít na půdě nebo ve sklepě v krabici:)

7) Rychlá pomoc pro bezradné muže - Mario Barth
Když už existují slovníky cizích jazyků, proč by ne, také ženština a mužština:) Vtipná příručka, která muže provede ženským myšlením a logikou. Ano, opravdu jsem řekla logikou!:) Sama jsem se pobavila a spoustu věcí opravdu přesně vystihují to, jak se občas chovám i já.
Příklad: 
Co říkám: Jak vypadám v těchto šatech?
Co myslím: Podívej se na mě a řekni mi, jak mi to sluší, jak jsem zhubla, jak jsem krásná...

8) Kniha o prdění - Alec Bromcie
Tohle je první kniha, kterou ode mě muž dostal. A i když jsem velkým odpůrcem lidským zvyků, zvuků a nechutností, tak tato kniha mě opravdu pobavila. Něžným a nevtíravým způsobem popisuje téma, které mi teda vůbec, ale vůbec není blízké. Zdravotnické hlediska, technické postupy, historii, vývoj i vtipné příhody z praxe. Jako legrační dárek rozhodně doporučuji!:)

Máte taky nějaký tip na knihu pro muže? Myslím, že nějaké to výročí nebo narozeniny se blíží!:)

A co čtou vaši muži? A co čtete muži?:)

Knihydarující




Žádné komentáře:

Okomentovat