pátek 27. února 2015

8 knih, které jsem přečetla od ledna

Od nového roku zase vesele pokračuji ve čtení. Pod stromečkem jsem našla spoustu nových knih, ale zatím mám přečtených jen pár. Tady je osm z nich, které doporučuji.

1) Našeptávač snů - Davina MacKailová
Pokud chcete porozumět svým snů a symbolům, tak je tato kniha ideálním pomocníkem. Popisuje metody snění, meditační cvičení, jak si přivolat určité druhy snů, vysvětluje lucidní snění a také ukazuje na příbězích ostatních lidí, jak se dají sny vyložit. Mě se nejlépe četla před spaním:)

2) Tajemství panenky - Petra Hammesfahrová
Pro mne naprosto dokonalá kniha už jen z toho důvodu, že do poslední dvou strany jsem vůbec nevěděla, jak tento příběh může dopadnout. Kniha je plná tajemna i děsivých tajemství. Šokující situace, dokonalá zápletka, prolínání dvou světů, nadpřirozené jevy a k tomu všemu emoce, které ve vás kniha zanechá. Přečtena jedním dechem s otevřenou pusou na konci knihy.

3) Objednáváme si z vesmíru - Barbel Mohr
Příjemná a optimisticky laděná kniha, která vás naučí, že síla myšlenky dokáže všechno co chcete. Kniha je velmi čtivá a popisuje i konkrétní situace autorky. Obsahuje návody, jak na to a k tomu citáty, které vás motivují k tomu, aby jste šli svou cestu za štěstím...a třeba si jej objednali z vesmíru:)

4) Přízraky, zázraky a spol. - nakladatelství Albatros
V domnění, že se jedná o pohádky jsem po první přečtené nemohla spát. Psychologické tajemné příběhy, které se zahryznou do vaší mysli a nutí vás přemýšlet...stíny ve tmě, které ne a ne vystoupit na světlo, tajemství lidské duše a věci mezi nebem a zemí. Velmi příjemné čtení do deštivých a pochmurných dnů. Ale i kdykoliv jindy:)

5) Hlasy - Marius Romme a Sandra Escher
Zajímavá kniha, která je psáná spíše odborným jazykem, podložena množstvím zajímavých zdrojů. Kniha Hlasy popisuje situace lidí slavných i neslavných, kteří slyšeli něco, co ostatní neslyší. Hlas ve své hlavě, temné našeptávání i ponoukání k činům, které třeba ani nechtěli udělat...

6) Andělé a jiné radosti - Alena Mazochová
Útlá, ale krásná kniha pro mou duši. Dostala jsem ji jako dárek a neskutečně mě potěšila! Krátké verše a nádherné andělské ilustrace. Kniha ukazuje, že opravdu stačí pár slov k tomu, aby člověk řekl hodně...příjemné pohlazení, které zahřeje:)

7) Filozofie nemoci - Dr.Petr Novotný
Velmi přínosné vysvětlení toho, co je to vůbec nemoc a jak vzniká. Prvopočátky v psychickém rozpoložení a vlivy okolního světa, které mohou být strůjcem a odrazem našeho zdravotního stavu. Dozvíte se zde, co může za to, že vás bolí hlava, že máte problémy se žaludkem a jiné. A všechny tyto důvody jsou psychické, v hlavě a v myšlení. Kniha mě obohatila a změnila můj dosavadní pohled na důležitost pohody a klidu mysli.

8) Potkala mě láska - Josef Frais
Sbírka příběhů a poezie slavných. Autor vyzpovídá populární osobnosti, převážně umělce a chce po nich odpověď na otázku: "Potkala vás láska? Jak, kdy a kde?" Slavní se svěřují a popisují své životní cesty. Každý příběh je proložen básní o lásce. Kniha je příjemným a velmi pozitivním čtením, které ve vás nechá pocit, že Láska je a je mezi námi!:)

A čtu dál. Příště třeba o tom, co mám právě rozečteno.

Co jste od nového roku přečetli vy?

Přečtená




2 komentáře:

  1. Z týchto kníh nepoznám ani jednu, no zaujali ma asi 3 - Hlasy, Tajemství panenky a Objednávame si z vesmíru. Rada by som si ich prečítala a ďakujem za tip :)
    Mne sa od začiatku roka podarilo prečítať asi 4-5 kníh, hlavne od Greena, Murakamiho a jednu pseudoknihu o Pusheen :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec zač:) Ráda pomůžu:)) Já teď jednu knížku čtu už druhý měsíc a vyloženě si ji dávkuji:)

    OdpovědětVymazat